דלתות פנים

 

דלתות פנים 

בחירה של דלתות פנים היא מהווה כיום חלק בלתי נפרד מכל התהליך הארוך והמורכב של עיצוב פנים. אם בעבר דלתות פנים היו רק אלמנט פשוט וחסר חשיבות שלא היינו רוצים להוציא עליו כסף מהתקציב שהקצנו לעיצוב הבית, הרי שהיום דלתות פנים תופסות חלק משמעותי יותר בעיצוב הפנים וזאת משום שהן למעשה חלק מהבית כולו והן הפריט שמפריד בין חלל לחלל בבית ולכן צריך לבחור גם אותן בקפידה.

אז מאחר שאותן דלתות פנים הפכו להיות חשובות יותר במסגרת עיצוב הבית, קמו להן חברות רבות בישראל אשר מייצרות ומשווקות דלתות פנים ויכולות להציע לצרכן הישראלי מגוון עשיר של דגמים, חומרי גלם, רעיונות ומידות שיכולים להתאים לכל בית ולכל עיצוב רצוי בבית. אתם, בתור צרכנים, יכולים להגיע לחנויות הללו ולבחור לעצמכם דלתות המתאימות לבית. אפשר כמובן לבחור בדלתות הקיימות במידות סטנדרטיות או שאפשר לבקש מהחברה לייצר לכם דלתות במידות המיוחדות לכם. אפשר לרכוש את הדגמים והעיצובים הקיימים, ואפשר בחלק מן החברות לעצב יחד דלת פנים אשר מתאימה במיוחד לכם.

מרבית דלתות הפנים שתוכלו למצוא כיום בשוק עשויות מעץ מלא או מעץ רגיל או סיבית המצופים בחיפוי פורניר. דלתות פנים העשויות מעץ מלא הן לרוב דלתות שמחירן גבוה יותר מאחר וחומר הגלם יקר יותר. למי שרוצה עדיין להנות מדלת פנים יפה ומעוצבת ורוצה להשקיע סכום כסף פחות יותר, אפשר לבחור באפשרות המקובלת השנייה שהיא דלת בעלת חיפוי פורניר. הפורניר הוא בעצם שכבה דקה של עץ איכותי המודבקת על מצע כמו סיבית או מלמין ובעזרת החיפוי האיכותי, הדלת מקבלת מראה יוקרתי ואיכותי של עץ לא פחות מעץ העשויה כולה מעץ מלא.

מעבר לחומר הגלם העיקרי, אפשר להמשיך את עיצוב דלתות הפנים עם אלמנטים נוספים כגון חלונות שקופים או מט המשולבים בצורה יצירתית בדלת, ידיות מעוצבות, פיתוחים או חריטות מיוחדים וכן הלאה.

כיום כאשר מעצבים את הבית, חשוב לשים לב לכל פרט ופרט, משום שהם שייכים למכלול שלם שיכול להשפיע על האווירה והתחושה בבית ולכן דלתות פנים מעוצבות מקבלות היום משמעות רבה יותר ואפשר למצוא מבחר רב המתאים לכל בית.